سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مریم بانو

پارتیشن دوجداره نمای بسیار بهتر و زیباتری دارد

پارتیشن دوجداره بسیار پایدارتر بوده و بدون اتصال به دیوار یا سقف قابل نصب میباشدپارتیشن

دوجداره با توجه به پروفیل محکم تر و عریض تر استحکام ضربه و خمشی بالاتری داردپارتیشن

دوجداره قابلیت نصب پرده کرکره دارد ولی نوع تکجداره این امکان را به مشتری نمیدهد

پارتیشن دوجداره قابلیت داکتینگ و عبور کابل های شبکه و برق را از بین دوچدار پارتیشن و بصورت کاملا نامرئی دارد ولی نوع تک جداره این امکان را ندارد

پارتیشن دوجداره قابلیت آکوستیک شدن دارد و در صورت استفاده از فوم سایلنت بین جداره ها

مجموعه پارتیشن ساز با کادری مجرب در امر طراحی و اجرا و بکارگیری نیروهای متخصص در امر نصب توانسته به بالاترین کیفیت ممکن در تولید و نصب انواع پارتیشن های ام دی اف اداری دست یابد و با در نظر گرفتن خواسته مشتریان عزیز این محصولات را در زمان کوتاهی در اختیار متقاضیان خود قرار دهد.

با توجه به شرایط ایده آل کاری و نیازهای کارفرمایان این مجموعه قادر است پارتیشن ها را تا ابعادی نزدیک به 150 مترمربع در روز تولید و در محل نصب نماید که این امر از زمان واریز پیش پرداخت و عقد قرارداد محاسبه گردیده و میسر خواهد شد.
زمان تحویل پارتیشن های ام دی اف تولیدی این مجموعه که به صورت حدودی اعلام می گردد حداکثر 7 روزکاری بوده که در زمان های خاص و نیازهای فورس ماژور کارفرمایان تا یک روز کاری نیز قابل اجرا می باشد.

جزئیات نصب :

پارتیشن ام دی اف از چند متریال مختلف تشکیل شده است که از آن جمله می توان به ام دی اف،شیشه و پرده کرکره که از اجزاء اصلی تشکیل دهنده آن می باشند اشاره کرد.
در نصب پارتیشن های ام دی اف باید نکاتی رعایت شود که از اصلی ترین آنها نصب بر روی سطحی صاف و بدون شیب می باشد چرا که این محصول تنها قادر به تراز در ابعاد یک الی دو سانتیمتر می باشد.
یکی از مزایای این محصول که باعث شده تا نظر کارفرمایان را به خود جلب نماید و البته از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد،قابلیت جابجایی آن است.
پارتیشن های ام دی اف در ابعادی استاندارد و تقریباً نزدیک به هم ساخته می شوند که این امر باعث می شود تا با رعایت اصول اولیه در محیط های دیگر و با کمی تغییر قابل استفاده باشند.