سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مریم بانو

فرآیند خمکاری ورق‌های فلزی یکی از مهم‌ترین فرآیندهای تولید می‌باشد که پارسیان لیزر در این خصوص متخصص است.

خمکاری فرآیندی برای شکل دادن ورق تخت فلزی به شکل موردنظر بدون شکستن یا نازک شدن موضعی شدید است.

از جمله کاربردهای این فرآیند ایجاد انحنا در یک ورق است؛ همچنین تبدیل ورق به ناودانی با مقاطع مختلف و در مواردی شکل‌های حلقوی یکی از پرکاربردترین موارد مصرف فرآیند خمکاری است.

با توجه به کاربرد روزافزون فرآیند خمکاری در صنایع مختلف از قبیل خودروسازی، صنایع هواپیمایی، صنایع نظامی، لوازم خانگی وغیره می‌توان به اهمیت این فرآیند پی برد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود کامپیوتر به عرصه تولید و استفاده از ماشین‌های خمکاری CNC، محصولات تولید شده با فرآیند خمکاری بادقت و کیفیتی بسیار بالا، به صورت چشم‌گیری رو به افزایبش است .
مجموعه صنعتی پارسیان لیزر مجهز به دستگاه‌های برش و خمکاری با طول 4متر است.

 در صورت نیاز مشتری به عملیات خمکاری، پس از تولید قطعات توسط دستگاه‌ برش لیزر، مطابق نقشه و به پشتوانه تجربه متخصصین مجموعه صنعتی پارسیان لیزر این پروسه قابل اجرا خواهد بود.
خمکاری در پروسه کاری بعد از اجرای برش لیزر بر روی متریالمورد نظر صورت می‌پذیرد.

انجام دو مرحله تولید شامل برش لیزر و خمکاری در مجموعه صنعتی پارسیان لیزر؛ هماهنگی، دقت، سرعت و کیفیت محصول نهایی را بهینه می‌کند.

 مجموعه صنعتی پارسیان لیزر با پرسنل مجرب خود، انواع خدمات طراحی و مدل‌سازی قطعات، برش لیزر، خمکاری و نقطه جوش انواع متریال را انجام می‌دهد.

پس بدون نگرانی کلیه امور صنعتی خود را به مجموعه صنعتی پارسیان لیزر بسپارید تا محصول نهایی شما با بهترین کیفیت و زمان‌‌بندی در اختیار شما قرار بگیرد.

واحد خمکاری مجموعه صنعتی پرشیا لیزر مجهز به دستگاه‌های خمکاری CNC اروپایی در ابعاد و تناژ مختلف است که در صورت نیاز به عملیات خمکاری، پس از تولید قطعات توسط دستگاه برش لیزر، مطابق نقشه عملیات خمکاری صورت می‌پذیرد.

بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، دقیق‌ترین سنسور و نرم‌افزار؛ مجموعه صنعتی پارسیان لیزر را به یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های صنعتی در زمینه خمکاری ورق‌های فلزی تبدیل کرده است.

استفاده از نرم افزار مشترک در برش و خم و همچنین امکان تست پروسه خمکاری با نرم افزار شبیه‌ساز سه‌بعدی این امکان را فراهم می‌سازد تا کاربر ضمن کنترل پروسه خم، با بررسی میزان کشش و محاسبه آن در ابعاد ورق، بهترین روش جهت دستیابی به یک خمکاری دقیق را اعمال نماید