سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مریم بانو

 

افزایش ورودی های گوگل اگر به صورت اصولی و طبیعی انجام شود مزایای زیادی برای وب سایت خواهد داشت که اصلی ترین آنها را بازدیدیار برای شما توضیح میدهد:

·          کاهش رتبه الکسا

·          افزایش رتبه سایت در یک یا چند کلید واژه

·          رسیدن به نتایج برتر گوگل در زمان کم

·         بهبود سرعت ایندکس شدن صفحات سایت

 نحوه خرید ورودی گوگل

خرید ورودی گوگل اگر چه یکی از روش های سئو کلاه سیاه است، اما اگر به صورت اصولی و مناسب صورت گیرد، می تواند باعث بروز اتفاقات خوب در سئو سایت شود.

به همین دلیل، در این بخش می خواهیم برای تاثیر زیاد خرید ورودی گوگل موارد را بیان کنیم.

با اسم برند خود یا اسم برند به همراه کلمه کلیدی ورودی بخرید

در صورتی که زمان شورع وب سایت تان کمتر از یک سال است، بهتر است از کلید واژه ها با کمک برند خود استفاده کنید، هنگامی که با اسم برند ورودی داشته باشید، گوگل برند شما را معتبر تشخیص می دهد.

اما در صورتی که سایت تان سابقه زیادی داشته باشد می توانید از برند خود به تنهایی یا فقط کلمات کلیدی استفاده کنید، در حالت کلی بهتر است تعداد کلمات کلیدی بیشتر و ورودی کمتری داشته باشید در این صورت هم هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و هم می توانید کلمات بیشتری پوشش دهید.

در این حالت ورودی گوگل سریع تر طبیعی شناخته می شود و همین امر باعث اعتماد گوگل و افزایش رتبه وب سایت می شود.

هنگامی که در رتبه های دو تا پنج گوگل هستید، ورودی گوگل با عین کیورد بخرید

هنگامی که با رعایت اصولی نکات سئو و به صورت کاملا واقعی در صفحه یک گوگل قرار گرفتید، می توانید چند قدم آخر برای رسیدن به سه رتبه اول گوگل را با خرید ورودی گوگل ادامه دهید. البته در زمان بکارگیری این روش می بایست چند عامل مهم را در نظر گرفت:

·         تعداد ورودی ها خیلی غیر واقعی نباشد.

·         ورودی گوگل تا مدت زمانی که سایت به جایگاه بالا نرسیده متوقف نشود.

·         ورودی ها با زمان ماندگاری بالا خریداری شوند.

·         همزمان با خرید ورودی گوگل فعالیت های مربوط به محتوا و لینک سازی هم بطور مستمر انجام شود.

·         در صفحه 2 یا لینک های آخر صفحه اول هستید فقط به صورت کیورد + برند خرید کنید.

برخی مواقع وب سایت تان در بین رتبه های هشت تا پانزده گوگل قرار دارد، اما می خواهید از روش خرید ورودی برای بهبود رتبه سایت استفاده کنید.

در این صورت باید به صورت همزمان یک ترافیک که صرفا برند شما جستجو می شود و یک ترافیک که به صورت مستقیم وارد سایت تان می شود در کنار ورودی های کیورد + برند خود نیز داشته باشید.

روش های مصنوعی ورودی گوگل و خرید بازدید سایت می توانند در کوتاه مدت تاثیر زیادی در بهبود رتبه وب سایت تان در نتایج گوگل داشته باشند.

اما به یاد داشته باشید اگر این روش ها به صورت غیراصولی و توسط وب سایت های کم تجربه انجام شوند هیچگونه تاثیری برای شما نخواهد داشت و صرفا پول خود را دور ریخته اید.

علاوه بر این فراموش نکنید هدف از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی کسب درآمد بیشتر یا افزایش مخاطب هدفمند و حفظ آنها است.

بنابراین می بایست حتما از روش های سئو واقعی در کنار این روشها استفاده کنید تا به شیوه مطلوبی و پایدار به اهداف مورد نظرتان دست پیدا کنید.